maanantai 9. maaliskuuta 2015

Kirjan esittely-ahdistus ja muut paineet...

Piti eilen mennä salille mutta meni liian myöhään, kun hotellivarauksien katseluksi meni tulevalle Tallinnan matkalle ja kello oli jo 19.00 kun olisin päässyt lähtemään. Nuutumus myöskin painoi yövuoroista. On varsin rankka putki muutenkin töitä ollut, vitvittää kun loman niin pitkälle laitoin. Harkitsen vielä toukokuulle viikon kesälomapätkää. Ilmat voisi olla jo hyvät ja paremmat kuin kesäkuulla.
Ja kaiken kukkuraksi mun olisi pitänyt lukea kirja ja esitellä se solussa. 
Mutta en mä mitään kirjaa ole ehtinyt edes avata. Pakko esitellä sitten vuosia sitten lukemani kirja Taivaallinen mies. Nyt joku alustus olis pitäis tehdä sen tiimoilta. 
Ja ahdistaa kun salille on kyl nyt ihan pakko päästä myös.
Apua...olin jo kauhuissani koko kirjanesittelyhommastakin kun en mä saa luettua oikeastaan ikinä yhtään kirjaa. Kaukana on takana ajat kun luin mm. Viimeisten päivien vaellus- kirjoja. 
Nyt en yksinkertaisesti kerkeä enkä kykene kun arki on niin tiivis. 
Aika kuluu sekunneissa kun istut ja koetat edes maksaa laskuja koneella tai lukea jotain Facebookista edes. 
Olen jättänyt jo nettipelit mutta silti tuntuu ettei aika riitä.
Kamalaa ja nyt meni jo reilu 10 minsaa kun nämäkin kirjoitin. 
Pakko mennä jos meinaa keretä!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti